شاهرود- نگاهی به آخرین آمار اعلام تلفات یوزها از سوی مراجع رسمی دولتی نشان می‌دهد که در سه دهه اخیر ۵۱ یوز در کشور تلف شده است که تصادف، سگ‌های گله و انسان عوامل اصلی این آسیب هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۲۰ درصدی مقدار عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
بمب‌های خوشه‌ای آمریکا در ۷۰ سال اخیر غیرنظامیان را هدف قرار داده و تسلیحات نامتعارف از سلاح‌های بیولوژیک گرفته تا اورانیوم ضعیف‌شده و بمب اتم،از آمریکا بزرگترین جنایتکارجنگی جهان ساخته‌است.
رسانه‌های روسی تصاویری از کشتار سرنشینان یک خودروی غیرنظامی منتشر کردند که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را جنایت جنگی ارتش اوکراین توصیف کردند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از ثبت رکوردی جدید در آمار کشتار جمعی در آمریکا در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ خبر داد.
دبیر کل جهاد اسلامی به موضع گیری درباره یورش رژیم صهیونیستی به جنین پرداخت.
کیهان نوشت: جنگی که در اوکراین جاری است، جنگ بین روسیه و اوکراین نیست بلکه، جنگ آمریکا با روسیه است و اوکراینی‌ها صرفا گوشت‌های قربانی هستند که دولتمردانشان جز «اطاعت» و «بله» گفتن، کاری از دستشان برنمی‌آید.
پلیس عراقی مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
پلیس عراقی مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
پلیس عراقی مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
پلیس عراقی امروز مانع از وقوع کشتاری خونین در پایتخت این کشور شد.
فرماندار ورامین گفت: شخصی با قصد و نیت تشویش اذهان عمومی اقدام به تهیه فیلمی تحت عنوان وجود پوست سگ در منطقه دفن زباله‌های شهرستان ورامین در بخش جواد آباد کرده و مدعی کشتار این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان بود.
اعتراف تلخ بایدن به آمریکای ناامن برای کودکان و اصلاح نمادین قانون حمل سلاح از سوی دولت او باوجود شمار بالای اسلحه در آمریکا و نفوذ چشمگیر لابی‌های حامی اسلحه، گره‌ای از بحران باز نمی‌کند.
در ده سال گذشته بیش از ده یوز ایرانی بر اثر تصادف در جاده میامی-سبزوار از بین رفته‌اند. حالا پس از گذشت حدود یک دهه از ارائه طرح ایمن‌سازی این جاده، علی سلاجقه، رییس سازمان محیط‌زیست گفته است که اقدامات لازم برای فنس‌کشی این جاده به طول ۳۴ تا ۳۶ کیلومتر آغاز شده است.
وزیر خارجه سوریه از تحرکات رژیم صهیونیستی در نوسازی تسلیحات هسته ای خود، پرده برداشت و از جامعه جهانی خواست که این رژیم را وادار به تن دادن به معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای کند.
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فیلم کشتار حیوانات باری در این استان مربوط به سال ۹۴ است گفت: با خاطیان برخورد قانونی شد.
هر ساله در آمریکا حدود هزار شهروند قربانی خشونت پلیس شده و با شلیک گلوله ماموران جان می‌دهند به طوری که از سال 2015 تا کنون بین 6 تا 8 هزار نفر سلاخی شده‌اند.
جام جهانی قطر از ۲۹ آبان در قطر برگزار می‌شود. این نخستین میزبانی خاورمیانه از مسابقات جام جهانی است اما رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مدعی اند قطر در پروژه های ساخت ورزشگاه‌های این مسابقات جان ۱۵هزارنفر کارگر از کشورهای آسیای شرقی و جنوب آسیا و همچنین آفریقایی‌ها را گرفته است
مؤسسه اقدام علیه خشونت مسلحانه انگلستان اعلام کرد که در جریان حملات هوایی و زمینی نیروهای این کشور در خلال سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در افغانستان دست‌ کم ۶۴ کودک جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوادث مختلف نشان داده اند که برای رسیدن به مطامع شومشان پایبند هیچ مرام و مسلک و آئینی نیستند و ترور، نسل کشی و کشتار زنان و کودکان فصلی جداناپذیر آنها است.
مشهد ـ مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: آمار کشتار دام از اول امسال تا پایان مرداد ماه معادل یک میلیون و ۱۵ هزار و ۴۵۰ رأس در استان ثبت شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ گونه کوسه ماهی در آب‌های جنوب کشور وجود دارد که در خطر انقراض هستند و در میان این گونه‌ها بیش از همه کوسه‌های سفید در معرض انقراض قرار دارند و متاسفانه بخش قابل توجه محموله‌های قاچاق کشف شده هم مربوط به این گونه است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین نیز درباره علت این حادثه گفت: این نزاع دست جمعی میان ۶ تن از سرنشینان یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه موتور سیکلت رخ داد.
یوزآسیایی دست و پا‌هایی بلندتر از پلنگ داشته، خال‌های روی پوست آن سیاه و توپر و به لحاظ جثه سر و بدن از پلنگ کوچک‌تر است. این حیوان روزگاری از «شبه‌جزیره عربستان» تا «هند»، «بیابان‌های قزل‌قوم» و نواحی «خزری و قفقاز جنوبی»، زیستگاه بزرگ خود را داشت که متاسفانه طی قرن بیستم به شدت از این نواحی ناپدید و تنها به بیابان‌های دورافتاده ایران در کویر مرکزی مانند توران (استان سمنان)، نایبندان (استان خراسان جنوبی) و کویر درانجیر (استان یزد) محدود شد.
دامپزشکی استان تهران از مردم خواست با توجه به قرار گرفتن ایام محرم در فصل گرم، جهت جلوگیری از شیوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام از کشتار غیر بهداشتی دام خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ